About Me

My photo
Mohd Nor Asraf Bin Ahamd , mari follow . :]

Friday, February 11, 2011

Roller Blade .

First time pergi main roller , ajakan kawan kawan , ikut je la
mula mula memang takut , dah la tak tahu main ,
tapi pergi juga , time nak belajar berjalan , mata terpandang seorang budak kecik ,
memang tak kenal pun budak tu , tapi bagus , (lupa dah memori tu) time dia nak pusing , dia nak langgar aku , aku pun tahan la , ada dia suruh aku bawak laju laju , gila pa , baru pertama kali datang , hee , aku pun buat ramah , aku suruh dia ajar , uishhh , dia pun ramah , dia kata "jalan la pelan pelan" , aku pun ikut la sampai kat belakang , aku duduk , tak berani nak jalan da , aku tanya nama dia , dia cakap shasha , ouh baru nak kenal , kena perli dengan kawan kawan , terus jadi rapat , seronok la lepak dengan dia , tapi takut juga , ada seorang perempuan , ingat kakak dia , rupanya sedara , aku lepak dengan shasha , mesti dia nak mai juga , aku risau , risau kena maki , nasib baek kakak dia diam , hehe , lepas tu tak dapat nak main dengan dia da , haha , kitaorang chat di FB saja ,


yang tinggi tu kakak sedara dia (aty) & budak kecik nie (shasha)

No comments:

Post a Comment