About Me

My photo
Mohd Nor Asraf Bin Ahamd , mari follow . :]

Friday, February 11, 2011

Apa Itu ('s) & Bourjohn ? ? ?

('s) itu adalah nama singakatan bagi stim , tak kan nak tulis stim kan , mesti orang fikir benda lain , mendapat ilham tulis macam tu tahun 2009 , bukan stim di situ , tapi di mata , jadi , jangan memikir yang bukan bukan ya , tapi , ada sebab saya meletak ('s) di belakang nama saya , yang saya hairan kenapa orang lain pun ada , apa maksud di sebalik ('s) tu ? ? sudah lama saya terfikir , tapi tak mengapa , kita tiada hak ,
:]

Bourjohn pula , nama yang diilham oleh kawan saya , nama asal (Bojon) , saya pun tak tahu dari mana diorang dapat nama tu , saya cuma mengubah menjadi panjang sedikit , sama panjang dengan nama band BUNKFACE , cikgu di sekolah memanggil saya BOJAN , haha .


Jadi itu lah jawapannya .
haha ,

No comments:

Post a Comment